The Wirra Willa Pavilion

For en som drømmer om hytte så er dette selve drømmen. Store glassflater, pene detaljer, og ikke mer enn akkurat det mest nødvendige. For meg er dette like mye et kunstverk som et byggverk og det ville nok min kjære sagt også. Jeg får nok ikke han med på å sove på utstilling (noe jeg selv ikke ønsker heller), men jeg suger til meg inspirasjonen. Skreddersydde løsninger, fine overflater og detaljer hvor ingenting er overlatt til tilfeldighetene. Legg bare merke til spottene som er montert i taket rundt hele bygningen.


Kilde Inhabitat
 

5 kommentarer
    1. ÅH! Vakkert! Beliggenheten er halve greia selvfølgelig. Ville heller ikke sovet på utstilling, men med en slik beliggenhet: tenk så deilig å trekke fra gardinene og nyte den utsikten til morgenkaffen som inntas i senga?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg