Sommer make over

Inneholder sponsede produkter

En av mine absolutte favorittleverandører,Broste Copenhagen, har vært så snill å sponse meg med noen produkter og resultatet er at stuen har fått seg en aldri så liten sommer make over. Det er rart hvor lite som skal til før alt ser annerledes ut. Bare ved å bytte ut puter, vaser og små detaljer (og en ny puff) er stuen blitt helt ny.

Og om jeg ikke hadde hang up på nude rosa fra før så har jeg det i alle fall nå. Denne vasen er bare nydelig! Krakkeleringen i den gjør det rene utrykket hakket mindre rent og det liker jeg! Jeg har fylt den med grener fra skogen men ut over våren og sommeren skal jeg fylle den med Magnoliagrener. Og når jeg har prøvd det skal jeg ha tistler i den! De taggete blå-grønne tistlene tror jeg blir utrolig kul mot det rosa.

Jeg synes ofte er det er vanskelig å finne puter som klaffer helt. De skal liksom stemme med alt som er rundt, fra møbler, til tepper, til gardiner til kunsten på veggen. Et lite triks er å velge puter i samme farge som sofaen. Det er lett for å tro at det kan bli kjedelig, men ved å velge puter med annet mønster, tekstur og stoff enn sofaen blir det alt annet enn kjedelig. Utrykket blir faktisk ganske harmonisk og eksklusivt! Eller hva synes du? 

Om du har lyst å se mer av Broste Copenhagen sine produkter anbefaler jeg å ta en titt i katalogen som ligger her. Ønskelisten min er blitt fryktelig lang etter at jeg bladde gjennom den:)


 

5 kommentarer

Siste innlegg