Go green- bedroom inspo

Med elsk på grønne planter lar jeg meg inspirere av dette grønne soverommet. Omringet av planter og trær i små krukker må dette være et deilig sted å våkne. At du i denne jungelen kan legge deg i en seng under store takvinduer virker heller ikke feil.

Og hva med et lite drivhus på nattbordet? Slike får du kjøpt billig flere steder. Jeg har blant annet sett de på Ikea og Søstrene Grene.

Vi har sett mye lyspærer som vaser det siste året men hva med å bruke de som dekor i taket? Enkelt, billig og fryktelig dekorativt!

Og hvis jeg skal komme med et lite tips så er det å få tilgang til redskapsboden til en gammel nabo, tante eller bestemor og jakte etter gamle terrakottapotter. Spør du meg er de finest når de har fått ulike sjateringer og en slitt overflate. Og det er ikke gjort over natten.

Inspo Fantastic Frank
 

 

 

3 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det høres fint ut! Det er veldig i tiden å male vegger i mørkere farger men jeg merker at jeg fortsatt foretrekker hvite vegger. På den måten får tingene fullt fokus:) ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg