The design cover

Inneholder sponset produkt

Når det gjelder innpakning og estetikk henger tannkrem-industrien etter. Dette har The design cover funnet en løsning på ved å designe et cover til tannkremtuben. Så enkelt og så fint!

Coverene finne i to størrelser og to farger- lys grå og mørk grå og er i det fineste linmateriale. Det er gjerne ikke den mest nødvendige ting her i verden men det gjør virkelig underverker til et fint bad. Og er det en ting jeg verdsetter så er det litt hverdagsluksus:)

Frem til nå har jeg pakket bort colgate-tuben morgen og kveld, fra nå av skal den få stå fremme. Elsker slike fiffige, fine løsninger:)

9 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja, de er superfine! Da vi pusset opp badet byttet jeg faktisk tannkremen ut med den eneste tannkremtuben jeg kunne finne som hadde fin embalasje (ja, jeg vet-veldig jålete ting å gjøre). Fant fort ut at den ikke var god nok så jeg måtte bytte tilbake til min gamle.

      Tannkostene er fra Hay. Fryktelig fine og fryktelig upraktisk. Står mest til pynt må jeg innrømme;)

    2. Strålende ide! Folk er kreative altså. Men tror nok min kjære hadde bedt meg sjekke hjernen min om jeg kjøpte et slik.. Litt for mye funksjonalist. Heldigvis har vi et tannglass som skjuler det meste av tannkremtuben – og det er ikke tilfeldig: jeg er også funksjnonalist nemlig….

    3. Haha, ja, det er det helt sikkert! Regner med hans ikke ser slik ut… Vi har hver vår vask. Merkbar forskjell på de to ulike sidene….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg