Mitt beste bruktbutikktips

Da jeg så denne vasen på bruktbutikken bare visste jeg at den måtte bli med hjem. Det vil si da jeg først klarte å oppdage den mellom alt annet. For er det et tips jeg har når du skal på bruktbutikk så er det at det holder ikke med en runde, du må ta minst to eller tre. Og ofte må du ta med deg ting og sette de sammen med andre ting for å se potensialet. Det er først da jeg klarer å finne de rette tingene. Etter å ha bært med meg vasen et par runder så jeg nemlig at den hørte sammen med den lengste lysestaken i messing. Den minste lysestaken er en funn fra en annen bruktbutikk, og sammen er de blitt en fin liten trio.

Jeg synes det er noe Jonathan Adler over den. Maksimalistisk og minimalistisk på en og samme tid.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg