Bolig til salgs Bergen

For 6 år siden bodde vi i naboblokken til denne leiligheten. Planløsningen var så og si identisk, men jeg kan love dere at det ikke så slik ut da vi bodde der! Med lyse, fine overflater, detaljer i god kvalitet, skandinavisk design og farger i grått, svart, brunt og nude er dette så nordisk og chic som du får det. Personlig synes jeg det er litt vel striglet, men at det er vakkert er det ingen tvil om. Jeg registrere at annanas og popcorn er de nye stylingelementene til visningsbilder. Da vi solgte var det lime. Hvor absurd er det ikke å fylle 23 lime i en skål på kjøkkenet? Da har jeg mer sans for popcorn;)


kilde Finn.no
 

 

3 kommentarer
    1. Så nok ikke slik ut da de bodde der heller… Helt klart stylet. For hvem har vel en lampe på en pappeske på en stol? En kaktus under klesstativet? Blader på kontorstolen?
      Opplevde litt av det samme da jeg stylet leiligheten vår: den ble veldig striglet og fin. Det er jo fordi alt det personlige ble fjernet…

    2. Postet litt fort der: men helt klart veldig stilig. Skulle gjerne kunne bodd med så minimalistisk interiør, dersom du bare tar bort de absurde, upraktiske tingene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg