Sommerdrøm til 149,-!

Den mest magiske kvelden jeg hadde i fjor sommer var sammen med en venninne på Månefestivalen i Fredrikstad. Festivalområdet var i gamlebyn og i eplehagen hadde de hengt opp myggnett i alle epletrærne. På gresset, under et slikt nett satt vi hele kvelden og snakket om livet mens vi drakk store mengder rødvin. Vi fikk ikke med oss så mange konserter for stemningen var så god der inne i vårt eget lille telt. For to småbarnsmødre som bare slår ut håret en sjelden gang, og treffer hverandre enda sjeldnere var dette den perfekte settingen. Sommernatt i magiske omgivelser.

Da jeg var på Ikea i helgen så jeg nettopp et slikt nett og nå tenker jeg bare på hvor jeg kan henge det opp. Vi har dessverre ingen trær i hagen vår, men jeg håper jeg finner et annet sted å henge det. Og det beste av alt- den koster bare 149,-! Dagens lille budsjett- og stemningstips.


Bilder fra pinterest

 

5 kommentarer
    1. Så utrolig koselig! Tror jeg må skaffe meg en sånn liten krok som på første bilde til å lese, tegne og bare sysle med småting jeg selv liker 😀 Takk for idèen! Ha en fin dag!

    2. Å, det så jo utrolig hyggelig ut! Kanskje en ide på hytten, der er det jo nok av trær og grønne flekker, og av knott og andre små flyvende insekter det kan være greit å skjerme seg for. Myggnett har vi jo allerede, etter reiser i malariaområder. Hm.
      Men ellers minnet det meg på min hemmelige lille drøm: lage himmelseng på soverommet. Om du husker, så har vi skråvegg bak og ved siden av sengen, så det kunne blitt en veldig koselig liten hule. Ikke sikker på om min kjære vil tillate det, men vi får se… Himmelseng har vært min drøm siden jeg var liten jente..

    3. Rita: At jeg ikke tenkte på det, den må jo ikke nødt til å være i hagen. Vi har også en hytte med mange trær:) Takk for tips!

      Den hadde vært perfekt over sengen deres! Å, det hadde vært koselig! Det finnes vel knapt noe mer romantisk enn himmelseng.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg