Nye prosjekter

Jeg har ikke mer enn rukket å rydde siste rest etter jeg pusset ned gulvet i vinter før jeg er i gang med neste prosjekt! Alle overskapene på kjøkkenet er tatt ned og det var nesten så jeg hylte litt av glede da jeg malte første strøket i går. Her snakker vi forandring! Det er utrolig hva litt maling kan gjøre. Til min manns fortvilelse har jeg endevendt hele kjøkkenet (og halve stuen) og det tar gjerne et par uker før der er tilbake til normalen men at det er verdt der er jeg helt sikker på:) Når de er kommet på lover jeg å gi dere en sniktitt ved første anledning, akkurat nå ser det helt kaotisk ut. 


Jeg kjenner mer og mer på vårføleksen og disse muscariene gjør at våren kjennes her inne også. I går startet vi picknik-sesongen med kaffe, saft og frukt i hagen akkurat i tide til å nyte de siste solstrålene. Hvert år glemmer jeg hvor deilig det er med vår og hvert år blir jeg like overrasket når dagene blir lengre og solen begynner å varme. Jeg glemmer forresten også hvor fort det snur for i dag våknet vi opp til snø og vinter igjen, Hehe. Jeg satser på at det blir kortvarig for nå har jeg fått smaken på vår:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg