Må ha!

Når det kommer til å starte opp prosjekter er jeg om jeg må si det selv, dritgod! Fullføringen er det verre med. En fredags kveld i fjor vår fikk jeg en idè om at jeg bare måtte ha en gul muto-lampe. Jeg dro rundt til alle forhandlere og fant til slutt en butikk som hadde en igjen. Den hang riktignok til utstilling og måtte monteres ned men jeg var sjeleglad for at jeg fikk den. Prosjektet kunne fullføres i løpet av helga! Hurra! Men så er det ikke bare, bare å henge opp en lampe, så da ble den liggende der i posen da… i et år. Nå er den altså kommet et steg videre, men med en stikkontakt som ikke virker er dette bare en mellomstasjon. Men at den er like fin som jeg syntes i fjor vår- det er den:)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg