Designplakat Poul Kjærholm

I høst fortalte jeg dere om en plakat som jeg har prøvd å få tak i i årevis. Det gikk ikke ikke lange tiden før en trofast leser hadde funnet ut hvor den kunne oppdrives og fortalte meg om det. I følge henne kostet det henne ytterst lite men for meg betød det så mye! Jeg ble så rørt over at det går an å være så snill. Jeg bestilte plakaten det sekundet jeg fikk vite om den og jeg ble helt bergtatt fra det øyeblikket den ble hengt opp på den blå veggen.

Dette er en møbelplakat fra tidlig 80-tall av Poul Kjærholms loungstol og jeg elsker den dristige rødfargen som går fra rødoransje til dyp rødrosa. Så jeg vil bare takke denne snille leseren! Den gir meg glede hver eneste dag:)

 

8 kommentarer
    1. Rita: Det var egentlig ikke mening at den skulle henge der, men da den ble plassert der midlertidig kunne jeg ikke flytte den. Den kom liksom enda mer til sin rett der enn på en hvit vegg. Og igjen-tusen takk!:)

    2. Jeg har nevnt at jeg har en lik stol? Solgte den for 1000 kr for litt siden på Finn. Bare et tips, om du skulle være i tanker om å kvitte deg med din…

    3. Rita: ja, det husker jeg at du har nevnt. Vet du, jeg har faktisk vurdert å kvitte meg med den, jeg har jo altfor mange stoler nå som jeg har begynt å fylle opp huset med stoler til hytta:) takk for tipset!

    4. Den heter Hilton, Designet av av Olav Sten Hødnebø. Produsert ca 1960, av Hødnebø & Sønn i Risør.
      Fikk inn noen bud på kr 500, men med litt tålmodighet så kom det ett på 1000. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg