Helhetlig interiør

God mandag og god vår! For selv om det er litt kaldt innimellom er det virkelig vår i luften. Jeg har bare så vidt vært ute og snust på det et par ganger gjennom helgen. Den stygge forkjølelsen som aldri tok slutt viste seg å være lungebetennelse og har krevd time out noen dager. I dag er jeg tilbake i jobb, om ikke for full maskin så er jeg i alle fall oppe fra sofaen.

Noe av det som er fortvilende med å ligge på sofane over flere dager er at du legger merke til alt rundt deg som ikke er som det skal og som du ikke har krefter til å gjøre noe med (her snakker vi i-lands problemer). Huset har stått litt på halv åtte de siste ukene og jeg innser at vi har for startet litt for mange prosjekter på en gang og at vi har for få timer i døgnet. Noe av det som er viktig for meg er den siste touchen er på plass. Det skal være bilder på veggen og pynt på bordet og ting skal helst harmonere og si noe hvem vi er og hva vi liker.

Balthazar interior driver med styling av hjem i Stockholm og er gode på å skape interiør med helhet, varme og personlige detaljer. Det å sette sammen ting som passer sammen og se alt i sammenheng er ikke så enkelt. Jeg sliter med det hele tiden og da er det fint å se på hvordan andre gjør det. Det er ofte de små detaljene som utgjør den store forskjellen, som her hvor de har plassert en hest og et limetre i bokhylla:)

 

4 kommentarer
    1. Håper du føler deg bedre. Har selv vært syk i to uker, influensaen jeg har kjempet imot siden november måtte til slutt få vinne. I tillegg så har jeg visst jernmangelanemi, og har bare ca 75% av kreftene mine. Forklarer jo hvorfor det ble litt mye med 100% jobb, 50% studie i tillegg til flytting… Men i det minste hadde jeg en fin sofa å ligge på!
      Ja, det å få de siste bitene på plass er vanskelig. Noe faller så lett på plass, annet blir ikke helt riktig. Jeg sliter litt med vinduskarmene i huset. Er vant til brede vinduskarmer, så det som passet i leiligheten passer da ikke i de smale i huset.
      Og jeg kjenner meg igjen i det med for få timer i døgnet…

    2. Rita: Det virker som alle er syke for tiden og den influensaen har jeg hørt er hardere i år enn den vanligvis er. Jeg håper du lar kroppen hvile nå etter den hektiske perioden. Bare det å selge bolig er knallhardt! Og spesielt hvis du er syk i tillegg.

      De smale vinduskarmene er det ikke ofte jeg putter noe i. De er så smale at det er jo ikke plass til noe! Men et tips kan være å ha noen små blomsterpotter med grønne planeter i? Som du vet er jeg svak for disse oohh-pottene og de finnes i små størrelser. Supersøte:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg