Neal Caffrey`s apartment

Jeg har vært alene hjemme i helgen, noe som betyr at jeg har hatt seriemaraton og et aldri så lite oppussingsprosjekt. Hva det er, skal jeg komme tilbake til når huset er kommet i orden igjen.

Jeg finner ofte interiørinspirasjon i filmer og serier (Mad men og sex in the city, for å nevne noen) og helgens oppdagelse er Neal Caffrey`s leilighet i serien White Collar. Jeg vet- jeg er litt sent ute men himmel og hav for en leilighet! Med store svarte ståldører i glass vender den ut mot en terrasse med utsikt over Manhatten, og inni er den innredet med dybde og personlighet. Mørkt treverk mot lyst treverk, miks av møbler som sammen harmonerer, bokhyller, kunst, skulpturer, skinn, hamp, persiske tepper- jeg er helt frelst! Og så gir den så deilige vibber til New York! 

Hvis du ikke allerede har sett den vil jeg anbefale å sjekke den ut på Netflix. Den er bedre “live”.


Bilder fra pinterest

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg