Spiral staircase

Husker dere at jeg fortalte om venninnen min som ønsket ny trapp i huset? Nå er den på plass og den er helt vilt kul! Den står mellom stue og kjøkken og er det nydeligste smykke i rommet.

Etter timesvis med leting på pinterest fant hun den perfekte trappen. Det viste seg at ingen leverandører leverte en slik trapp, men i stedet for å gi opp tok hun saken i egne hender. Med bildet i hånda og en drøm om en flaskegrønn trapp tok hun kontakt med et lite sveiseverksted i Halden. De syntes det var et spennende oppdrag og resultatet er helt fantastisk! Jeg er opptatt av å finne små ting som sprer hverdagslykke (for det er bare å innse- det er flest hverdager) og jeg innbiller meg at å ha denne i sidesynet x antall ganger for dagen bidrar til litt hverdagslykke:)

6 kommentarer
    1. Ja, det er akkurat det som er gøy med interiør. De små øyeblikkene av hverdagslykke du får når du ser på noe du liker. Vi vil også ha ny trapp, og dette var jo god inspirasjon!
      Vi har forresten kjøpt sofa, ta en kikk på bloggen min så ser du hvilken det ble…

    2. Rita: Ja, nå vet du at du faktisk kan få akkurat den trappen du vil. Det er bare å få den laget:)

      Så gøy med ny sofa og den er bare råfin! Selv om dere har vinglet frem og tilbake så kan jeg aldri tenke meg at den vil føles feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg