All black

Når ting flyttes på i huset melder ofte lysten seg til å gjøre små tilpasninger. Da vi flyttet den svarte skinnsofaen inn i “tv-stuen” ble plutselig bord, tepper og alt rundt feil. Men med litt nytt, litt gammelt og litt makeover ble stuen ganske så annerledes.

Det satt langt inne å male dette gamle bordet. Det har vært en av loppemarkedskattene som jeg aldri har funnet plass til. Jeg har flyttet det hit og dit men det har aldri passet inn noe sted. I det siste har det vært stuet bort i kjelleren og der gjorde det jo ingen nytte. Så til slutt fant jeg frem penselen og malte det svart! Med litt glans i malingen er det nesten ikke til å kjenne igjen. Under bordet har et lite bord fra ByLassen fått plass og sammen synes jeg de er superfreshe! Updated 60 tall møter 2016.

Nok en gang har jeg plantet om en Vindusblad eller Monstera delicosa som de også heter. Det er ikke lenge siden denne stod liten, grønn og fin på kjøkkenbordet. Jeg kjenner at det nesten går sport i å se hvor store de kan bli, for disse tåler en trøkk og likevel bare vokser de! Kurven fra Ferm har hatt mange funksjoner her i huset, men aldri som blomsterpotte. Funker fint til det også, eller hva?

Stuen er fortsatt in progress, og vil forandres litt til ut over vinteren. Jeg har noen konkrete planer som snart skal settes ut i live så det er bare å følge med:)

6 kommentarer
    1. Ja, det er rart hvor mye en liten endring fører med seg… Ser veldig fint ut nå! Krakken var forresten superstilig. Nydelig treverk!
      Og lampen er jo alltid fin… Min kjære har gått med på at vi kan ha en slik! Må bare ha en del andre ting på plass, så får vi se hvor vi kan ha den! Legger inn et autosøk på Finn, så får vi se om jeg er like heldig som du var.
      Men nå er det badet som står for tur. Det er så stort, og virker litt kaldt og upersonlig, så jeg jobber med å gjøre det litt hyggeligere. Og da kom jeg til å tenke på badet ditt, og betongvasken. Spent på oppdatering!

    2. Syntes bordet så helt nytt ut jeg! kjempestilig i svart 😀 og likte det litt mindre bordet som er under det også (: den kurven var og veldig flott som blomsterpotte, og planten passet godt inn i stuen. Gleder meg til å se mer fremover ^^

    3. Rita: Den krakken er faktisk ny!:) Teak-krakk som skal inn på det nye badet når det om sider blir ferdig! Vi har hatt et lite tilbakesteg med den betongbenkeplaten… Det ble ikke tenkt på speilvending, så da den ble snudd var hullet på feil plass! Fryktelig kjedelig at vi må gjør det en gang til men min mann mener han skal perfeksjonere den neste gang:)

      Har han sagt ja til lampen?! For en lykke:) Jeg fikk faktisk treff 2 ganger på Finn så det er gode sjanser. Må bare være litt tålmodig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg