Just call me ms flower

Denne dagen har jeg gledet meg lenge til og jeg har gledet meg fryktelig til å fortelle dere det! Jeg har en spennende og utfordrende jobb men etter 10 år på kontor kjenner jeg at kropp, sjel og ikke minst den kreative siden trenger noe mer. Så fra i dag av går jeg ned i 80% slik at jeg kan jobbe en dag i uken hos Florentes på Paradis. Hvor gøy er ikke det?:) Jeg regner med at det blir mye jobbing og bratt læringskurve men stemningen inne i butikken er bare så utrolig god! Jeg gleder meg til å gå i blomsterduft, lære å binde buketter og oppsatser og snakke med hyggelige kunder. Så om du titter innom en onsdag i tiden fremover så treffer du garantert på meg.

Jeg ønsker alle en god dag! Jeg drar avgårde med sommerfugler i magen til første dag på jobb!:)

13 kommentarer

Siste innlegg