Et juletre er ikke bare et juletre

Familien min lo godt da vi var på tur i går for å mate endene. Plutselig ropte sønnen vår ut: “se på alle juletrærne!!” Og med det mente han en skog full av einebærbusker! Så for han er det defenisjonen av juletre. De får le så mye de vil, vi synes fortsatt dette er det kuleste treet vi har hatt!:)

Det er ikke bare bare å ha en mor som er opptatt av interiør. Da småen oppdaget at jeg hadde stjålet all julepynten han hadde fått i kalenderen og hengte det på juletreet ble han mildt sagt sjokkert (“du kan ikke gjøre det, mamma!”). Jeg fikk grei beskjed om å plukke de av en etter en og henge de tilbake på hans lille tre. Jeg kan ikke annet enn å beklage. Fristelsen ble bare for stor!  

6 kommentarer
    1. …og eg veit kva tree eg skal ha til neste år !!! 😃👍 Tipper einebærbuska di lukter meir jul enn “plastikktreebuska mi…😜. Flott var det! .. Juletradisjoner skapes tidlig i små barnesinn… Så det vert nok ikkje jul for småen din, neste år, om han ikkje får ei einebærbusk 😄😉😃! Fortsatt god jul til deg og fam din!

    2. Kristine: å, så kjekt at du likte det! Skal ikke se bort fra at jeg har startet en trend her, Hehe. den lukter herlig og har mye sjarm i alle fall:) skal ikke kimse av falskt tre. Kan se nydelig ut der også (og gjerne mer proporsjonalt;) )

      Du må ha en riktig god jul du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg