Keep it simple

Når det kommer til julegaver er jeg litt barnslig. Jeg synes ofte pakkene er mer spennende enn selve innholdet. I år har jeg brukt gullpapir fra søstrene Grene og marineblått satengbånd fra Stoff og Stil og jeg synes de ble riktig så fine:)

Før vi fikk barn hadde jeg gjerne pakkene som dekor rundt i huset gjennom hele desember. Pakkene ga en sånn god julestemning! Nå som vi har en 3-åring i hus kan vi nesten ikke gjøre det. Jeg husker selv julaften fra jeg var liten og den spenningen (og lidelsen! ) det var å se på gavene som jeg ikke fikk hverken åpne eller knipe på. Og det var bare en dag! Det må jo være tortur å se på gaver som ligger strødd rundt i huset en hel måned og som du aldri (noen gang) får lov å åpne! Disse skal dermed pakkes i poser og legges i et skap.

 

9 kommentarer

Siste innlegg