Pocket-triks!

En enkel måte å gjøre pocketbøkene til en del av interiøret er å snu de slik at ikke coveret viser. Enkelt og dekorativt! Så nå kan du like gjerne ønske pocketbøker til jul i stedet for innbundet.

Jeg håper alle har en fin fredag og at dere har en fin helg i vente. Jeg har akkurat sett småen (og alle de andre barna) gå santa lucia tog i barnehagen. Jeg smeltet fullstendig! Denne dagen er nesten bedre enn julaften, nyttårsaften og hele julen til sammen. Det er ingenting som skaper mer julestemning enn 60-70 søte små som hopper og synger av glede. Akkurat i dag skulle jeg ønske at jeg var 3 år og gikk i barnehage:)

4 kommentarer
    1. birdbay: så fint at du likte det. Jeg har alltid vært tilhenger av bøker som er bundet inn pga det ser mer solid ut, men gjør man som sette ser pocketbøkene kulere og mer trendy ut:)! Du må ha en strålende fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg