DIY julekrans

I går var jeg på kransekurs hos Florentes på Paradis, og det er noe av det kjekkeste jeg har gjort på lenge! Jeg er en som liker å være kreativ men som med alle andre så strekker ikke alltid tiden til. Å stå slik i to timer ved arbeidsbenken og velge ut materialer og trylle frem en flott krans kjentes ut som terapi for sjelen, og jeg lurer på hvorfor jeg ikke gjør mer av sånt. At kurset ble holdt i julepyntede lokaler og det ble servert deilig snacks gjorde kvelden perfekt. Da kvelden var over fikk jeg kransen med hjem og i tillegg kjøpte jeg med meg en stor halmkrans slik at jeg kan lage en hjemme også. Jeg lurer på om jeg er bitt av en basill:)

Florentes holder kurser jevnlig (og arrangerer kurs om du samler en gjeng) og jeg vil anbefale alle som trenger litt påfyll av energi og skaperglede å melde seg på:)

 

7 kommentarer

Siste innlegg