Første desember

Jeg husker fra jeg var liten at første desember var en litt magisk dag. Mamma hadde hengt opp nystrøkne julegardiner, det var duker på alle bord, alle nissene var hentet frem og vi ventet spent på skomaker Andersen på tv. Mannen min mener jeg har dratt julepyntingen lenge enn våre mødre ved at jeg lager små kreasjoner rundt i hele huset. Jeg mener det motsatte. Å vaske og stryke gardiner er for meg en nærmes umulig oppgave! Å lage en liten kreasjon tar ti minutter:)

Og med alt det fine som jeg kjøpte med meg hos Florentes i går, gikk kreativiteten av seg selv. Jeg gikk smått bananas blandt alle juletrærne og juledekorasjonene. Her er en liten sniktitt, flere bilder kommer i morgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg