Stars and Olive Branches

Den første julepynten er hentet frem. Nå gjenstår det bare å få den på plass. I forbindelse med julepyntingen har sofaen fått ny plass og til vi har fått det nye bordet vårt fungerer krakken som bord.

Av de Ikea-ting vi har tror jeg faktisk denne krakken er en favoritt. Den er solid, enkel og funksjonell. Og med sin grovhet ër den en fin kontrast til alt det andre. Den har blitt brukt til det meste og har merker og malingsflekker etter oppussing. Av en eller annen grunn synes jeg den blir enda finere av den grunn. Den er en bruksting og det synes.

Oliventrærne er reddet inn fra kulden og jeg er spent på om de vil like seg her inne i varmen. Jeg har en pjuskete sak på terrassen som ikke likte julefeiringen for tre år siden (at den ble pyntet med sløyfer og annen pynt hjalp sikker ikke på).

Det er ikke mye som er hentet frem ennå men jeg tenker julepynten blir enkel med grønne planter og julepynt i naturfarger. På den måten blir vi ikke lei pynten frem mot jul.

7 kommentarer

Siste innlegg