House doctor Christmas

Det er ikke mer enn en uke til vi skal begynne å julepynte huset og selv om jeg har flere kasser på loftet med pynt liker jeg å ha en ny vri på det hvert år. Jeg liker at adventspynten (som ofte blir hengende i over en måned) holdes i naturfarger som gir en lun og god stemning. Julen er en tid for hygge og rolige stunder og da synes jeg rett og slett julerødt og adventslilla blir for intenst.

Når det kommer til juletreet går vi derimot all in! Der får 5 åringen i meg bestemme, og hun bestemmer nostalgisk julepynt i alle julens farger:)

Her er litt juleinspo fra Housdoctor. Slik vil jeg gjerne at huset vårt ser ut fremover.


bilder fra pinterest

7 kommentarer
    1. Jeg er jo direkte ujulete, men skulle jeg dekorert til jul så hadde det nok blitt noe sånt! Mye fint, enkelt og nøytralt samtidig som det skaper stemning. Helt enig med deg angående julerødt og adventslilla. Har iblant måttet pynte litt her til jul, og etter en uke med røde lys, rød løper og et juletre med rød og hvit pynt, lengter hele meg etter å få det ut!
      I år har jeg planer om å pynte litt på kontoret på jobben, med noen grener av edelgran i en vase, og julekulene fra Anne Black. De er hvite, med litt rød eller lys blå dekor. Kombinert med noen stjerner i keramikk syns jeg det er ganske fint, og så liker jeg at jeg da kan slippe unna julepynten når jeg går hjem for dagen…

    2. Rita: I tillegg til at det julerøde og lilla er så intenst så er det liksom så utrendy. Jeg tror interiørpersonen i meg får litt panikk av å se på det, samme hvor koselig det skal være.

      Anne Black har så mye fint og de julekulene er utrolig flotte. Til å være en ujulete person så høres det treet både vakkert og julete ut;) post gjerne bilde på bloggen når det kommer opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg