Handvàrk

Jeg er så begeistret for de nye bordene som er designet av Emil Thorup! Bordene heter handvàrk og finnes i ulike størrelser, i hvit marmor, i grønn marmor og med og uten messingdetaljer. Vi er på jakt etter nytt bord i stuen (i iveren sist måned solgte jeg det gamle på finn), og jeg skulle gjerne bestilt hjem et slikt bord om ikke det var så lang leveringstid. Jeg vet ikke om jeg klarer å vente 6-8 uker… Noen som vet hvor man kan få tak i det litt kjappere?

Jeg følger opp ukes tidligere innlegg med en collage med cognac, marmor og messing i fokus.   

Sofa/lysestake/pledd/bord/teppe/krukke

4 kommentarer
    1. Nydelig inspirasjon fra deg igjen:) Vet dessverre ikke hvordan du kan få bordet raskere om ikke noen skulle selge et sånt bord da:) Nydelig lørdag ønskes deg videre:)

    2. Å, så stilig! Elsker grønn marmor. Skal til København om en måned, skal kikke på de på Illums… Kjedelig med lang leveringstid, du kan jo kontakte produsent og høre hvem de har som forhandlere?

    3. Rita: det var et godt tips! Jeg ble så ivrig at jeg ringte illums for å høre om jeg kunne kjøpe utstillingsmodellen, men det gikk ikke. Det viste seg at modellen var så ny at de kun hadde en promoversjon i butikken. Mulig jeg må akseptere å vente som alle andre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg