I nøtteskogen

Hver høst dukker minner fra barndommen opp da jeg plukket nøtter sammen med farmoren min, og nå har jeg endelig fått ført denne tradisjonen videre til vår lille 3-åring. Han synes ikke de smaker så godt men han elsker å plukke de og hver ettermiddag vil han i “nøtteskogen”. Og når jeg drar ned en gren og han finner en nøtt blir han over seg av begeistring: du vet- sånn som bare 3-åringer kan bli. Og disse små øyeblikkene som bare han og jeg deler de håper jeg han vil huske, og kanskje han vil ha den sammen barnslige gleden over å plukke nøtter når han er 35:)

Jeg håper dere har en fin start på helgen og at dere nyter det deilige været. Foreløpig har vi ingen planer, men jeg tipper vi skal en tur eller to i “nøtteskogen”.

4 kommentarer
    1. Mmm, hva gjør du med de etterpå? Kanskje jeg må ta meg en tur ut og plukke også. Ellers er planene for helgen få, men med dette fine været må man utendørs ihvertfall! Kanskje en liten tur innom Interiør- og boligemessen i Grieghallen. Akkurat nå skal jeg en tur ut og innom Illums, kanskje de plutselig har en av sofaalternativene mine på salg? Alltid lov å håpe….

    2. Rita: Spiser de:)! Helt ferske smaker de litt som avocado. Men når de tørkes smaker de mer som hasselnøtter man kjøper på butikken. Jeg tenker vi skal spare disse til jul. Et tips er å vente til Illums har kundeklubb kveld. De pleier ha en i november (sånn at alle kan ta juleshoppingen der). Da mener jeg det er 20% på alle ting og 10% på bestillingsvarer. 10% er jo litt når sofaene er dyre i utgangspunktet. Må ha en tur innom interiør- og boligmessen i helgen jeg også. Det er virker som mange har gjort en skikkelig innsats med standene sine i år. Du må ha god helg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg