Nordisk rom

Tendens er ute med nytt nummer og jeg synes det er ekstra hyggelig at det er med en artikkel om Nordisk Rom på Os. Da jeg så butikken for første gang i vinter trodde jeg ikke mine egne øyne, for du venter virkelig ikke å finne en supertrendy interiørbutikk med internasjonal standard i Os sentrum.

Butikken drives av Katrine Heggland som opprinnelig er fra Landås (Bergen), og med å ha tro på seg selv og sine ideer har butikken blitt en suksess. I vår flyttet Nordisk Rom inn i nye store lokaler. Jeg har ennå ikke fått tid til å besøke den nye butikken men det står på to do listen den nærmeste fremtiden:)

kilde Tendensnett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg