Wild ornamental grass

Inneholder sponsede produkter

Siden vi flyttet inn i huset vårt for 5 år siden har vi (min mann) snudd opp ned på hele tomten vår. I hagen er det planert og bygd badebasseng, nye gjerder er satt opp over alt, det er bygd nye murer, lagt ny stein og nye bed. Vi er begge enig om at det strengt tatt ikke var nødvendig med alle disse prosjektene- men ai så gøy det er nå som det er ferdig!

Selv om innkjørsel ikke er er den plassen vi oppholder oss mest er det det stedet på tomten jeg synes er viktigst. Det er det som er synlig for besøkende og forbipasserende og det som gir førsteinntrykket av oss og hjemmet vårt. Og jeg kjenner at det er ekstra stas å komme hjem når det ser fint ut. Nå har disse pottene fra Elho fått plass utenfor huset og kombinasjonen av det lekne viltvoksende prydgresset og de stilrene pottene synes jeg er helt perfekt. Jeg er fan av lite vedlikehold i hagen (kall meg gjerne lat;) ). Dette gresset kan stå ute hele året og når våren kommer er det bare å klippe det ned så vokser det opp nytt. På den måten vil det alltid se fint ut og jeg slipper å gjøre så mye for det.

We moved into our house five years ago. Over the years we have renovated the garden and the outdoor area. The area in front of the house is importan. It`s the first thing people see walking by and it gives the first impression of us and our house. Resently we got these pots from elho. The combination of the wild ornamental grass and the stylish, cool elho pots is just perfect!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg