Mojito

Denne helgen har jeg hatt noe så luksuriøst som en hjemme alene helg. Jeg har slappet av, hatt mange naps, vært på shopping, drukket rødvin og vasket badet som skal pusses oss (i den rekkefølgen). Jeg var fryktelig ambisiøs på fredag og handlet inn både grunning og maling. Men den malingen blir nok stående en stund, for når fugene må vaskes med tannkost går det ikke akkurat unna. Men sakte men sikkert blir hver kvadratmeter (centimeter) gullende ren og det betyr at jeg er et steg nærmere et ferdig bad.

Akkurat nå pynter denne opp på kjøkkenet. Ut over høsten skal den bli til de deiligste mojito. I følge venninnen min skal nemlig denne avleggeren slå røtter og vokse til en stor og fin mynte-plante. Jeg gleder meg!

2 kommentarer
    1. Jeg har sjokolademynte på parsellen, deilig i både mojiito og iskaffe…. Og selv om den visstnok er ettårig, hadde den overvintret fint fra i fjor.

    2. Rita: Det høres deilig ut! Har aldri prøvd å ha mynte i iskaffen men det skal jeg jammen teste ut. Håper jeg klarer å få til denne her. Hun jeg fikk den av hadde en diger på altanen og den kom vist som avlegger fra en annen venninne. En slags kjedemynte dette her:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg