Mirror mirror on the wall

Etter noen mildt sagt travle uker håper jeg å få tid til oppussing av badet i helga. Superivrig kastet vi ut alle baderomsmøblene for 3 uker siden og der stoppet det opp. Så i en lengre periode har vi hatt gammelt badekar i hagen og nytt badekar utenfor inngangsdøra. Hadde vi ikke hatt et bad nr to så vet jeg ikke hvordan dette skulle gått (det hadde ikke gått). På gjesterommet står nyinnkjøpt lampe, dorulleholder, såper og you name it, så nå gjenstår kun det faktiske jobben. Fliser skal vaskes og skrubbes og males og males. Jeg blir helt matt av tanken, men så gleder jeg meg så fælt til det er ferdig at jeg er sikker på det er verdt innsatsen.

Jeg ser for meg et rundt speil over det nye badekaret. Jeg har fortsatt ikke funnet det jeg vil ha så om noen der ute har tips til hvor jeg skal lete blir jeg fryktelig glad!


bilde fra pinterest

2 kommentarer
    1. Vi har bare ett bad, er nok deler av grunnen til at vi til stadig utsetter vårt badeprosjekt. Hvor skal vi da gå på do?????
      Jeg liker faktisk det runde speilet til IKEA, i Stockholm-serien. Et annet tips: på lørdag så jeg at Kamleone, som ligger i Vestre Skostredet i sentrum, hadde salg. De har blant annet hatt det runde fra Gubi.
      Veldig fin genser du hadde strikket! Har selv fått lyst på en lyseblå ullgenser, kanskje jeg skal få min mor til å strikke en lignende….

    2. Rita: Aiai, da er det jo krise å starte oppussing! Heldig for oss var toaletter noe som var prioritert i 70-talls hus.

      Takk for tips! Da vet jeg hvor lørdagsshoppingen blir denne helgen. Det Gubispeilet er fryktelig fint og fryktelig dyrt, men litt prosenter hjelper:)

      Takk! Er fryktelig gøy nå som den endelig er ferdig. Og det med det garnet er den veldig deilig å ha på. Hvis din mor er en dreven strikker, strikker hun den på null komma niks. Er ikke meningen at den skal ta et år, er bare jeg som har vært litt lat.

      Jeg håper du får en fin helg! Jeg blir alltid sa glad når du legger igjen noen ord.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg