Høstens åtte på topp

Jeg skal ikke påstå at jeg klynger meg til håpet om mer sommer. Jeg er klar for høst! Av årstidene er det min absolutte favoritt. Det er selvfølgelig deilig med sol, sommer og varme (for de som har hatt det) men det er noe ufattelig deilig med høsten. Og for de som ikke er  enig har jeg laget en liten liste over det jeg liker aller best:

 

1. Den friske crispye luften som en kun opplever på de klare høstdagene.

2. Naturen som plutselig skifter ham, fra helgrønt til de mest fantastiske gyldne gul-, brun-, oransje- og rødtoner.

bilde fra pinterest

 

3. Høstmoten! Spør du meg er det da årets beste motenyheter dukker opp.

Høstnyheter fra Zara

 

4. Du kan faktisk ligge deg på sofaen med god samvittighet. Det er så mørkt ute at det ikke er noe vits å dra ut på joggetur.

5. Og med innekvelder kan du ta fatt på koselige inneprosjekter, som feks den strikkegenseren du gjerne skulle begynt på.  

Elsker denne genseren som flinkeste Camilla Phil har strikket.

 

6. I oktober har vi 1 års bryllypsdag! Roma og oktober er for alltid forandret. Vi kan ikke se “Gudfaren” engang uten å bli bittelitt rørt:)

 

7. Planlegge høstens kalender. Jeg skal til Bologna og London og på jakt med en god venninne! Noe som betyr mye kvalitetstid over et glass vin og muligens en tåre og to over en stakkars fugl. Vi er rimelig softe jegere:)

Streeetart i Bologna (Pinterest)

 

8. Og langt der fremme lurer julen og vinteren, og hvor koselig er ikke det?!

Høsten kan bare komme! Jeg er klar:) Er du?

8 kommentarer
    1. Ja, tenk når September ankommer er det faktisk høst. Jeg har fortsatt troen på at Bergen får noen fine sommerdagen denne siste sommermåneden..men.. hmm.. vi har hatt det varmt noen dager da..

    2. Veronica S: Ja, vi har tross alt hatt en og annen dag med godvær. Og sommeren i fjor var helt fantastisk! Som de Bergensere vi er så kan vi ikke forvente strålende vær hver sommer, hehe.

    3. Takk for en herlig beskrivelse i ord og bilder av høsten vi har i vente. Jeg elsker våren aller best selv, men må si meg veldig enig i alt det herlige med høsten også, fargene, høstluften, jakt og andre turer! Mye å se fram til heldigvis😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg