Skinn på skinn

Denne grønne skinntoppen fra Oasis har vært mitt beste kjøp denne sesongen. Sammen med dongeribukser eller et langt comfy skjørt, svart skinnjakke og noe tilbehør i gull har jeg hatt sommerlooken min. Jeg blir mer og mer glad i skinn og synes både glatt og semsket er fint, og gjerne sammen! Jeg har fått en liten samling med plagg i skinn etterhvert. Noen av de har rukket å bli flere år og er fortsatt favoritter i klesskapet. Jeg er spesielt glad i skinnskjørt og bruker de jeg har hele året. Om sommeren med bare føtter og med støvletter og strømpebukser på vinteren.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg