Fra lekekurv til blomsterpotte

Elho-potten vi har hatt inne har flyttet ut (se her og her) og jeg måtte finne en ny løsning til den store grønne planten. Jeg ble så ivrig etter å få bambusen i pottene at jeg nærmest kastet den grønne planten ut. I over en uke lå den og slang ute i et blomsterbed, men denne planten tåler en støyt. Etter et par dager inne er den like kvikk og rask igjen.

Grunnen til at det tok så lang tid å plante den om er at jeg har sett etter ny stor potte, men det er jammen ikke lett å finne. I alle fall ikke som er fine. Jeg var på nippet til å kjøpe en litt halvkjip en, men jeg liker ikke å ta ting inn i huset som jeg egentlig ikke er sikker på. For har vi først fått det i hus må vi(jeg) nesten leve med det. Løsningen ble gjenbruk av en lekekurv. Jeg synes det er gøy når noe som har hatt en funksjon kan bli til noe helt annet. Billig er det også!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg