En rosa Flamingo

For mange år siden hadde jeg en lærer i kunst og tegning. Hun var kunstner og adskillig mer eksentrisk enn våre andre lærere. En dag var hele klassen på lunsj hos henne og fra denne lunsjen er det en ting jeg ikke glemmer. Hun bodde i en bygård i Bergen og hadde en liten hageflekk og i denne hagen, mellom viltvoksende blomster, hadde hun flere full size flamingoer i hardplast! Og i en verden der alt var så seriøst så husker jeg at jeg ble helt over meg av begeistring. De var bare så utrolig useriøse og morsomme!

Med en eller to sånne i hagen tror jeg man blir i godt humør uansett hva:)

bilde er hentet her

#flamingo #inspirasjon #hage #rosa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg