Rustic børstet arctic

I jakten på nytt gulv har vi fått to små plankebiter tilsendt i posten. Og selv om det er fryktelig vanskelig å se for seg hele gulvet ut fra disse små prøvene tror jeg absolutt det er en kandidat.

Jeg har hatt med meg prøver hjem fra andre butikker der lakken har lagt i tykke lag, noe som har skapt en helt unaturlig look. Dette gulvet er derimot behandlet slik at det ikke synes og treverket får dominere. Det har en matt, lys, litt grålig overflate som gjør at det ser ganske så delikat ut. Og jo mer jeg sitter med disse prøvene i hånden (eller flytter det rundt på gulvet for å se hvordan de tar seg ut) jo mer kjenner jeg at jeg liker det.  Gulvet heter rustic børstet arcticet og er et heltregulv fra Moelven.  

Stusser bittelitt over at de to prøvene har ulik farge (dog ikke så mye som det ser ut på bildet) men jeg antar det er pga at de kommer fra to ulike partier.

 

#interiør #inspirasjon #hverdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg