Bassenget er offisielt åpnet!

I går hadde vi en av disse sommerdagen som aldri blir glemt. Der gradestokken steg opp mot 30 grader og stemningen var på topp.

Vi kunne ikke fått en bedre dag å innvie det bittelille badebassenget på. Og da vi satt der med føttene duppende i vannet, omgitt av deilig club-musikk (anbefaler Wolfgang Wee på P3!) ble jeg bare så ufattelig stolt av min flinke, flinke mann. Altså går det an? For 3-4 år siden luftet jeg en tanke om at det hadde vært fint med et vannspeil, viadukt eller fontene i hagen. Det var egentlig bare drømmer og jeg hadde aldri trodd vi skulle få det, i alle fall ikke de neste ti årene. Og plutselig en dag sto han i hagen og gravde. Det er ofte sånn det begynner. Han lager et hull og før du vet ordet av det har vi et krater i hagen og en gravemaskin på toppen. Til tider har jeg vært lei hele prosjektet for dere aner ikke hvor mye tid som er lagt ned i dette. Men når resultatet blir sånne dager som i går så er det så uendelig verdt det!

Vi var for opptatt med å bade til at det ble tatt så mange bilder så det får komme i et senere innlegg. Men bambusen i Elho-pottene er på plass. De er satt ut langs toppen på bassengområdet.

Jeg håper alle får en fin-fin dag og at dere nyter sommeren!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg