Wining and dining

Jeg vært så heldig å få meg en middagslur etter en lang dag i solen. Det ble rett og slett slik at solreven tok både meg og småen i dag (et utrykk mamma alltid brukte da jeg var liten og som jeg aldri helt skjønte annet enn at jeg alltid var sliten når det skjedde). Vi er rett og slett ikke vant til så mye sol på en gang.

Vi har fått oss en fin liten rutine her nede. Vår lille styrer løpet hele dagen men når klokken begynner å bli to-tre er han så sliten at han sovner i vognen (han er egentlig så stor at han har sluttet med dagsoving men her i varmen trenger han en liten timeout) så da nytter vi sjansen til middag, vin og dessert i gamlebyn. Så vi har rett og slett snudd litt om på døgnet. Før vi fikk barn gikk vi for wining and dining når solen var gått ned, nå tar vi det midt på dagen, eller rett og slett når sjansen er der:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg