Kronen på verket

Mens kjæresten min holder på med de store vanskelige tingene i hagen, som planering, bygging av minibadebasseng, bygging av gjerder og såing av gress tenker jeg på kronen på verket. Det er behov for å ha en barriære mellom nivået gresset er på og nivået til badebassenget og i stedet for å hekk eller gjerde tenker jeg på store potter i rekke. Med vintergrønne planter i tror jeg det kan bli fantastisk!

Vi vurderer betongpotter og kobberpotter men her er litt inspirasjon med Elho-potter i hardplast. De er stødige, gode i designen og ikke minst varige.

Jeg håper alle har hatt en god helg! Veldig hyggelig at du titter innom og ekstra hyggelig er det når du legger igjen en liten kommentar:)

Bilder fra pinterest

10 kommentarer
    1. isadoras lille univers: Så fint at du likte det! Jeg er så glad i Elho-pottene. Det er ikke så mange forhandlere som har de men i Bergen selger utendørsblomsterhandleren som er på Lagunen nå i sommer de. Lite tips der altså:) Det eneste som er dumt er at de er litt dyre…

    2. Carina Chanel: Liker de kjempegodt! Jeg har et par av de som er runde med kant og de er lette å flytte på (kanskje pga kanten). Men selvfølgelig, med plante og jord blir det litt tyngde.

    3. Lykke til med kronen på verket. Det ser hvertfall lovende ut
      Eg koser meg når eg les bloggen din. Ønsker deg ei fin veke med sol.. Eg tok på sommerbuksa når eg sto opp
      men no har eg krøpe under dyna med lillesnupp for ein liten
      formiddagslur😉 klem til deg!

    4. Kristine: For en koselig hilsen. Nå ble jeg så glad!:)
      På trass tok jeg på skjørt og kort topp i dag. Med strømpebukse og skinnjakke går det helt fint!
      Du må ha en super dag med lillesnuppen! Klem

    5. Det kommer til å bli så fint! Liker de Elho pottene så godt! Lykke til og jeg gleder meg til å se bilder av det ferdige bassengområdet😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg