Drømmebad

En gang langt, langt der fremme en gang, da skal vi ha nytt bad. Det er ikke noe galt med de badene vi har, de fungerer helt ok. Men de er små og uten noen form for luksus. Jeg drømmer om noe nytt og fresht, stor plass og skreddersydde løsninger.

Jeg har samlet litt inspirasjon som jeg kan hente frem når den tid kommer. Note to self: putt penger på sparegrisen…

Jeg liker det røffe, uferdige preget betongen gir.

Ulike tresorter sammen med betong og grå overflater…

Badkar i betong- ja takk

Gamle “bestemorfliser” gjør badet lunt og elegant

Betong, marmor og gull.

Definert dusjsone og spesialbygde hyller til håndklær.

Med et sånt bad hadde jeg muligens brukt mer tid på badet enn foran tven. Flytt tven inn her og jeg trenger ikke flere rom i huset. Elsker vinduene og den gode takhøyden. Må muligens kjøpe nytt hus før vi pusser opp bad. Der badet skal være er det hverken vindu eller god takhøyde…

Bilder fra pinterest

Hvordan ser ditt drømmebad ut?

4 kommentarer

Siste innlegg