Bittesmå ting

Jeg har sagt det før: vår lille er fryktelig opptatt av “bittesmå” ting. Og det er så gjenomført at dere vil ikke tro det. Lekene skal være små, ballongene skal være små, vedkubber, blomster, tegneblyanter, tepper- alt skal være bittelite. Maten skal være oppdelt i bittsmåbiter og de skal spises av bittesmå fat, gjerne med en bitteliten gaffel. Det kan av og til være litt frustrerende for oss som foreldre for disse tingene- ja de er ikke så lette å finne igjen når de forsvinner. Men så kan jeg ikke si så mye på det heller. Mamma sier jeg var akkurat lik da jeg var på hans alder:)

Naboene våre har en liten porselenskopp og når han er på besøk skal han alltid ha den. Jeg har lenge vært på leting etter en tilsvarende og på lørdag fant jeg en på en bruktbutikk. Nå skal alt drikkes fra denne bedårende lille porselenskoppen.

6 kommentarer
    1. Hei. Mitt navn er Emilie Gundersen, og jeg er journalistikkstudent ved NKH i Bergen. Jeg jobber med en prosjektoppgave, og ønsker å lage et boligmagasin. I den forbindelse ønsker jeg å komme i kontakt med mennesker som har flotte og unike hjem, og som ønsker å vise det frem.
      Det jeg lurer på er om du har lyst og anledning til å stille opp på et intervju og en bilderunde en gang i løpet av de neste ukene?
      Krysser fingre for positiv tilbakemelding.
      (Fant ikke direkte mail til deg, derfor kommenterer jeg her – håper det går bra)
      Med vennlig hilsen,
      Emilie Gundersen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg