Visne planter og terapi for sjelen

Jeg la inn dette bildet i bloggarkivet sist uke. Jeg tenke jeg skulle vise at litt av teracotta-trenden har kommet inn her i huset også. Etter to dager borte i helgen kom jeg tilbake til noen tørre kvaster. Disse tåler tydeligvis ikke å stå i solsteiken. Men jeg klager ikke. Jeg ofrer gjerne et par planter for den deilige solen vi har hatt i helgen.

Verdens søteste barndomsvenninner inviterte meg med på hotell-weekend på Ullensvang fjordhotell. Jeg kan ikke beskrive hvor herlig det var å duppe i bassenget (utendørs!) med solstråler i nakken og utsikt mot fjorden og Folgefonna. Rett og slett terapi for sjelen.

Håper alle har hatt en god helg! Jeg er veldig glad for at dere titter innom:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg