Klar for Pool party

Er det noen som lurer på hvordan det går med “badebassenget”? Det går fremover! Kjæresten min er ute i hver ledige stund og sager og styrer på.

Jeg har egentlig fått beskjed om å ikke bruke ordet badebasseng, kjæresten min mener at 2,5 * 1 meter ikke klassifiserer som badebasseng. Småen og jeg er uenig. Så lenge det kan bades i, er det badebasseng for oss. Vi står omtrent klar med baderinger og håndklær as we speak. Det er lenge siden småen begynte å invitere alle sine små venner på bading og jeg har allerede invitert inn til flere pool partys. Vi er klar.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg