Påskeferie

Vi er tilbake etter en en liten påskeuke hos familie i Sunfjord. Blogggen har blitt litt forsømt de siste dagene. Familie, venner og litt for store mengder godteri har fylt dagene. I tillegg er det dårlig med internett hos svigers og det har bloggen fått svi for.

Men jeg må innrømme det: å legge bort jobb, datamaskin og faktisk telefonen over flere dager har vært godt. Jeg har til og med strikket! Dette er noe jeg bare gjør i feriene fordi tiden ikke strekker til. Jeg har faktisk strikket en halv genser! Den ble påbegynt i sommer, så det tar fort gjort et år å fullføre en genser. Med andre ord, ingen storproduksjon. Påsken nærmer seg slutten men jeg håper å gjøre den ferdig i løpet av noen dager for jeg tror den kan bli fin å bruke ut over våren sammen med dongeribukser eller et svart skinnskjørt. Den er lyseblå og strikket etter “Acne”-genser oppskriften , men uten striper.

Den blå- og hvitstripete strikket jeg i fjor på denne tiden og den har jeg brukt mye. Hvis du liker å strikke men ikke er spesielt flink, kan jeg anbefale denne (det er en grunn til at jeg har strikket denne to ganger). Store pinner og enkel oppskrift. Lettere blir det ikke:)

Ønsker en fin kveld! Håper du også har hatt en fin påske:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg