Små forandringer

Påsken startet med at 2-åringen og jeg har blitt forkjølet. Vi blir jo alle forkjølet fra tid til annen men jeg må bare innrømme at jeg blir sur av det. Og med all elendighet i verden så burde man virkelig tåle å bli litt forkjølet av og til men jeg liker det bare ikke. Hva skal alt dette snørret være godt for?

På trass begynte jeg å flytte rundt på møbler og bilder i går. Det er noe med å ha ferie, da ser man alt som kunne vært annerledes i huset. I dag tidlig begynte vi å snakke om vinduene i stuen som burde skiftes. Og hvis vi først skal skifte vinduene så kan vi like godt ta karmene… og veggene… og så må veggene males… og gulvet skiftes… Vi drømmer litt og det blir ikke gjort med en gang, men kanskje i løpet av året:)

Bildet på veggen fant jeg på fretex for en stund siden. Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal spraye rammen i sølv eller om det skal få være i gull. Hva synes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg