Hello easter

I går var jeg innom Florentes på Paradis og kjøpte med meg noen påskeliljer og gåsunger og da jeg kom hjem laget jeg en påskedekorasjon til bordet. Hvert år drar vi bort i påsken, enten på hytta eller på besøk til familie, så jeg pleier ikke pynte så mye. Men litt pynt som minner om påske og vår er koselig, og nå som småen begynner å vokse til (snart 3 år) synes jeg det er viktig å markere at påsken er noe litt annet enn hverdagen.

Han forlangte straks å få to knopper i en liten bøtte og da han våknet opp i dag og så at den ene var blitt til en stor påskelilje jublet han. Nå springer han bort til påskepynten med jevne mellomrom for å sjekke om det har kommet flere blomster. Det er veldig morsomt å se på han som oppdager alt for første gang. Det minner meg også på hvor fantastisk disse tingene som vi tar for gitt er, som en blomst som spretter eller det å kjenne på en myk gåsunge. For å si som han sier: Det er veldig stilig!

Elsker hvordan vårlyset lyser opp stuen på helt nye måter:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg