Liten gang og smarte løsninger

Yttergangen vår er ekstremt liten. Klassisk 70-talls hus: liten gang, små bad, lite kjøkken- STORE stuer. Men jeg klager ikke, jeg elsker at vi har så stor og luftig stue og ville aldri byttet det mot en større gang. Den lille gangen krever imidlertid smarte løsninger. I yttergangen har vi kun de tingene vi bruker daglig. Eller det vil si- vi prøver på det. Knaggene blir gang på gang fyllt opp med jakker og skohyllen overfylt og da må vi ta et rykk og få de bort.

Kjæresten min har montert hyllene for å utnytte plassen maksimalt. I korgene har vi skjerf, luer og diverse som vi må ha lett tilgang til. På en dots knagg fra muuto har jeg vesken min. På knaggen på veggen har småen sine klær.

I en mini- stinghylle som er montert høyt på veggen har jeg mine ting.

Høye støvletter henger jeg opp på bukse-kleshengere.

Og her henger jeg og min kjære opp våre jakker. Ikke store plassen- så det begrenser seg selv:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg