Grønne planter

På lørdag var jeg på besøk hos en landskapsarkitekt. Da jeg var hos henne skjønte jeg hvor lite grønne planter vi har hjemme hos oss. Plantene var en stor del av interiøret hennes og det var utrolig flott! Jeg skal vise dere bilder av leiligheten hennes etter hvert.

Jeg synes planter gjør så mye med et rom og jeg skulle gjerne hatt flere men jeg innser mine begrensninger. Plantene som vi har i hus må tåle å gå 14 dager (eller en måned!) uten vann. Jeg gjør det ikke med vilje, jeg bare glemmer at de eksisterer. Heldigvis har vi noen få som faktisk ser ut til å trives med denne behandlingen. De ser faktisk meget fornøyd ut med å bli vanskjøttet på denne måten. Flaks for meg:)

Grønne interiørbilder fra pinterest:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg