Svevende orkideer

Jeg har skrevet om denne blomsterbutikken før, men jeg må bare tipse om den på nytt. Blomsterbutikken Florentes på Paradis (Bergen) må bare oppleves. Hver gang jeg kommer inn er den nydelig dekorert og det er alltid noe nytt. Da jeg kom inn i dag arbeidet de tre blomsterdekoratørene på spreng til Valentinsdag. De kunne fortelle at guttene er flinke med dikt og kjærlighetserklæringer:) Jeg ba pent om å få ta noen bilder slik at dere også kan se den fine butikken. Og til dere som bor i Bergen så vil jeg anbefale å ta en tur innom.

Dere kan lese mer om blomsterbutikken på facebooksiden.  

Ser dere de svevende orkideene? Hvor fine er ikke de?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg