På Lauritz

Vil du bli med meg og drømme deg bort i alt det fine som finnes på Lauritz? Jeg har sans for god design, og det gjør ikke noe om det er gammelt og har fått en skramme eller to. Gamle møbler har liksom litt mer “sjel”.

Bare husk at dersom du ligger inn et bud må du gjøre et lite regnestykke først: Lauritz tar 20% så det første du må gjøre er å legge på 20%, deretter må du legge på toll og moms som er ca 35%. Til slutt må du legge til frakt. Mindre varer kan du få levert for ca 440 kr mens møbler ofte koster over 2000 kr.

 

Eames kontorstol vurderingspris 4689,-

Hans J Wegner vurderingspris 23444,-

Denne er bare en fjern drøm- noe vi aldri vil ta oss råd til. Men det er fint med drømmer og siden jeg ikke kan få en så gleder jeg meg ekstra hver gang jeg ser en.

Konglen Poul Henningsen, vurderingspris 39854,-

To Lufthavnstoler vurderingspris 11722,-

To Sputniklamper vurderingspris 3517,-

Disse er veldig kule. Hvis du vil se hvordan de blir i en stue vil jeg anbefale en tur inn på bloggen Saafinesverden

Syvern, Arne Jacobsen vurderingspris 2930,-


Victor Vasarely vurderingspris 1870,-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg