Borddekking i januar

I dag har vi hatt middagsgjester. Bordet ble dekket enkelt i hvitt, natur og sølv. For noen år siden var jeg på en kartell- forretning i Riga og der hadde de dekket et langbord i disse fargene. Jeg klarte ikke dy meg så jeg kjøpte med meg de to karaflene som står på bordet. Kjempefine- dog ikke fullt så praktiske, store som de er og uten helletut. Men sånn er det, jeg faller ofte for det estetiske før det praktiske (selv om jeg helst vil ha begge deler).

Serviettringer kjøpt på bruktbutikk

Servise fra Royal Copenhagen, kopper fra Living

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg