Biblioteket

Denne delen av stuen kaller vi biblioteket. Et rom med en så fin bokhylle måtte jo få et fint navn. Jeg tror fotsatt ikke jeg har lest en eneste bok i biblioteket men jeg har kvilt middag her x antall ganger:)

De siste dagene har rommet fått en liten oppfrisking med nytt teppe fra Ikea. Bordet ble kjøpt på loppemarked for mange år siden. Hjulene har jeg satt på.

Denne blå velouresken fant jeg på Fretex for et par uker siden. Det er så herlig med noen farger som “popper”! Vasen er fra Kahler.

Apekatt fra Kay Bojesen, snurrebass og kakefat fra Hay

En av de friskeste kombinasjonene jeg vet om er rødt sammen med blått. Vasen fant jeg på loppemarked i høst.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg