Nytt objektiv

Jeg har fått nytt objektiv! Eller det vil si- jeg har fått mitt første objektiv, sånn bortsett fra det som fulgte med kameraet da vi kjøpte det. Og jeg er helt hekta! Plutselig blir bildene slik jeg har sett for meg at de skal bli. Dersom det skulle bli maco-overload her på bloggen en stund må jeg bare beklage på forhånd.

Jeg har virkelig ikke peiling på kamera men etter å ha rådført meg litt ble jeg anbefalt å kjøpe et 35 mm  F1,8 objektiv til vårt sony-kamera. Og jeg tror jeg har fått gode råd:) Skulle bildene bli dårlig fremover så kan jeg ikke skylde på utstyret lenger.

Snurrebass fra Hay

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg